top of page

UOK v13

  • 23 mars 2025
  • 1 min läsning

Härligt att vara igång med träningen tycker vi! Nu på tisdag ska vi ta lite bilder under träningen till vår sponsor ICA Maxi, så vi vill gärna att alla som har möjlighet kommer klädd i sin nyaste UOK-dress, tävlingströja eller jacka. Om någon inte vill vara med på bild är det bara att säga till!

 

Efter träningen på tisdag är det givetvis fika i stugan!

 

Tisdagsträning

Gul grupp: Samling vid gul stolpe 17.45. Ta med kompass ni som har.

 

Orange grupp: Samling vid orange stolpe 17.45. Ta med pannlampa  och kompass.

 

Violett/svart grupp: Samling ovanför stugan 17.45. Ta  gärna med pannlampa.

 

Torsdagsträning

Vi fortsätter med gemensam träning för gul grupp och uppåt även på torsdagar. Samling vid 17.45 ovanför stugan.

 

Kick off

På lördag, 29/3 är det Kick off för ungdomar 7-16 år. Se särskild nyhet här på hemsidan!

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
UOK v23

Åh vad härligt det är att höra surret i stugan när alla samlas för lite fika och eftersnack varje tisdag! Vi hoppas att så många som möjligt tar chansen att vara del av den gemenskapen (och det känns

 
 
 
UOK v22

Nu är det inte många träningar kvar! Tre veckor till bara, den 9 juni är det avslutning för alla grupper. Under sommaren får man träna och orientera på egen hand, det finns många roliga tävlingar och

 
 
 
UOK v21

Det var väldigt kul att köra sprintträning tillsammans förra veckan, det är härligt när glada barn och (trötta😊) vuxna springer huller om buller! Men den kommande veckan är det vanlig träning vid stu

 
 
 

Kommentarer


Kontakta oss

Fyll i formuläret nedan så återkommer vi till dig så snart vi kan.

Tack för ditt meddelande!

UOK_liggande_black_greenstar.png

ADRESS

SANATORIESKOGEN 949

523 33 Ulricehamn

Bankgiro: 981-1316
Swish: 1232861912
Org.nr: 865500-3328

EMAIL

© 2023 med hjälp av IPM Brand & Communication.

Tillbaka till toppen

bottom of page